Wynajem biura

Zakup własnej nieruchomości jest dla większości firm przez długi czas poza zasięgiem możliwości, dlatego ich właściciele decydują się na wynajem biura. Wbrew pozorom oraz temu, co na każdym kroku można usłyszeć od agentów nieruchomości nie jest to takie złe rozwiązanie. Co prawda przedsiębiorstwo nie zyskuje wtedy lokalu na własność, jednak jego budżet nie zostaje obciążony ratami kredytu, a co najwyżej miesięcznymi opłatami za czynsz, które są stałe i przez to przewidywalne. Płynność finansowa firmy jest bowiem bardzo ważną kwestią, szczególnie w dużych miastach, takich jak Kraków. Nic więc dziwnego, że biura oferowane tam na wynajem cieszą się tak dużą popularnością. Jeśli jednak zależy nam na rozwoju firmy, odpowiedniej prezencji oraz stworzeniu pracownikom komfortowych warunków, nie może to być pierwsza lepsza nieruchomość. Zatem na jakie biura w Krakowie warto jest się zdecydować?

Wynajem biura dla Twojej firmy

Przeglądając różne biura w Krakowie oferowane na wynajem warto przede wszystkim wziąć pod uwagę potrzeby swojej firmy – w tym przypadku warto zastanowić się nad liczbą pracowników nie tylko w obecnej chwili, ale także w przeciągu następnych trzech lat. Każdy z nich powinien mieć do dyspozycji własne biurko i przestrzeń do pracy, a niektórzy z nich na ważniejszych stanowiskach nawet własne gabinety. Konieczna będzie przynajmniej jedna sala konferencyjna. Do tego niezbędne będą pomieszczenia sanitarne, takie jak kuchnia z jadalnią i łazienka, ale także pokój gier czy tak zwany relaksacyjny, który wspomoże kreatywność i pozwoli na relaks. Biura na wynajem powinny oferować również nowoczesne wnętrza wspólne, czyli hol, klatkę schodową i windy oraz odpowiednią ilość miejsc parkingowych. Dodatkowym atutem będzie kawiarnia czy restauracja w budynku.

Biura w Krakowie – jakie wybrać?

Dla firmy kluczowa jest lokalizacja jego biura, szczególnie, jeśli mają przychodzić tam potencjalni współpracownicy, klienci i partnerzy biznesowi. Jego umiejscowienie w samym centrum tak dużego miasta, jakim jest Kraków, będzie po pierwsze bardzo kosztowne, a z drugiej kompletnie nie praktyczne, ponieważ będzie trudno o miejsca parkingowe, ponadto hałas i tłok związany z turystami uprzykrzy wszystkim życie. Natomiast biura w Krakowie na obrzeżach średnio spełniają funkcję reprezentatywną, ciężko będzie również dojechać tam komunikacją miejską, o czym również należy wcześniej pomyśleć.

W związku z tym na wynajem biura najlepiej jest się zdecydować w dzielnicach przyległych do centrum miasta, jednak w bardziej spokojnej i zielonej okolicy. Właśnie takie biura oferuje swoim klientom Herbewo w Krakowie. Są one przestronne, komfortowe oraz funkcjonalne, gwarantując jednocześnie wyjątkowo nowoczesną przestrzeń użytkową. Warto docenić również fakt, że zagwarantują nie tylko świetną lokalizację, ale również odpowiednią ilość miejsc parkingowych, bliskość terenów zielonych i sklepów, a także, co bardzo ważne, możliwość dostosowania wnętrz pod potrzeby danej firmy. Przemalowanie ścian, przywiercenie logo firmy czy inne prace z tego zakresu nie będą więc problemem. Jeśli więc wynajem biura w Krakowie, to tylko z firmą Herbewo.

Przeczytaj również: Na co zwrócić uwagę wynajmując biuro: https://www.herbewo.krakow.pl/blog/wynajem-biura-na-co-zwrocic-uwage-7-waznych-kwestii/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here