Fachowa i rzetelna obsługa klientów to dziś wyzwanie dla każdej firmy, bez względu na branżę, w której działasz. Prowadzenie firmy to często dość nieoczekiwane trudności, a także wiele różnych czynności, o których musimy na bieżąco pamiętać. Spora biurokracja, wiele niezrozumiałych przepisów, niemałe obciążenie podatkowe oraz coraz większe wyzwania, jeśli chodzi o relacje z klientami – z tym wszystkim przedsiębiorca musi zmagać się na co dzień. Dzięki innowacjom technologicznym i rozwojowi social mediów mamy dziś mnóstwo kanałów, którymi możemy dotrzeć do klientów i przedstawić im swoją ofertę. Zwiększa się też jednak konkurencja, a przebicie się ze swoją reklamą, a potniej utrzymanie klienta przy sobie wymaga regularnej i skrupulatnej pracy. Dynamiczne zmiany na rynku wymagają, by w swej pracy korzystać z narzędzi, które maksymalnie nam ja ułatwią i uczynią bardziej opłacalną.
Wiele kanałów komunikacji daje wiele możlwiości
Dziś nikt już nie traktuje rozmów i załatwiania spraw na odległość jako czegoś niestosownego. Wbrew przeciwnie, telekonferencje czy negocjacje przez aplikację na smartfonie oznaczają ogromną oszczędność czasu i pieniędzy, które przeznaczylibyśmy na podróże. Również bezpośredni kontakt z klientem coraz częściej zastępowany jest kontaktem telefonicznym lub mailowym. Bez względu na branżę, w której działa Twoja firma, strona internetowa to podstawa. Musi być spójna, przejrzysta i łatwa do nawigacji. Klient może kontaktować się z Tobą przez mnóstwo kanałów – firmowy Messenger, czat na stronie online, IVR, wirtualne call center, telefoniczna obsługa, poczta mailowa. Brzmi świetnie! Z jednej strony może on do Ciebie dotrzeć na tyle sposobów, ale z drugiej strony, kto z nas ma czas, by odebrać absolutnie każde połączenie, nie pominąć przez pomyłkę żadnego maila. Niestety zdarzyć się to może każdemu, a oznacza realne straty i możliwość utraty klienta.
Jakie sobie ułatwić pracę?
Dzięki bardzo funkcjonalnemu i elastycznemu rozwiązaniu jakim jest system Thulium możesz bez problemu znaleźć realną pomoc dla swojego biznesu. System Thulium, na który składa się między innymi wirtualne call center, pomaga firmom w kompleksowym w ujęciu całej komunikacji z klientem. Powstał on z myślą o całościowej pomocy klientom we wszystkich branżach, a jego potencjał drzemie przede wszystkim w pracy zespołowej oraz efektywnym zbieraniu informacji o historii kontaktów danego klienta, tak, by odbierając telefon, wiedzieć od razu, z jaką sprawą mamy do czynienia. System Thulium to doskonała pomoc w obsłudze mailowej, dzięki profesjonalnemu desktopowi, oraz telefonicznej, dzięki możliwościom jakie oferuje wirtualne call center.
Szybka identyfikacja klienta pomoże Ci skutecznie prowadzić rozmowę
Wirtualne call center to elastyczne i pomocne narzędzie, które ułatwi Ci obsługę połączeń przychodzących. Posiada wbudowaną wirtualną centralę telefoniczną VoIP, dynamiczny edytowalny IVR, czyli Interactive Voice Response oraz kolejki z funkcją oddzwonień. Co bardzo ważne, system Thulium, którego częścią jest wirtualne call center, umożliwia Ci identyfikację klienta wraz z historią kontaktu. Gdy dzwoni do Ciebie klient, system może go rozpoznać i wyświetlić Ci całą kartę wraz historią zarówno kontaktów telefonicznych, jak i tych na czacie lub mailu. Wszystko w jednym miejscu, by maksymalnie usprawnić Twoją pracę.