W obecnych czasach jak nigdy wcześniej nauczyliśmy się korzystać z Internetu i w maksymalnym stopniu wykorzystywać jego możliwości. Jeszcze do niedawna większości osób wydawało się, że niektórych działań absolutnie nie da się przenieść do świata online, a ich realizacja bez fizycznego spotkania się w danej lokalizacji będzie niewykonalna. Okazuje się jednak, że obecne rozwiązania technologiczne umożliwiają skuteczną pracę zdalną, bez konieczności wychodzenia z domu. Jednym z takich zdalnych rozwiązań, które jest niezwykle istotne dla call center jest wirtualna centrala – centrala telefoniczna w chmurze. Dowiedz się jak działają wirtualne call center i w jaki sposób wirtualna centrala telefoniczna usprawnia ich działanie. Wszystko co musisz wiedzieć o wirtualnej centrali znajdziesz w poniższym tekście.
Wirtualna centrala call center – co nowego?
Wirtualna centralka, zwana także centralą VoIP pozwala wymienić stacjonarną centralę na nowoczesną i funkcjonalną centralę działającą w chmurze. Taka centrala telefoniczna oferuje wszystkie możliwe zalety nowoczesnego rozwiązania w chmurze, które popularne jest również w innych branżach biznesu. Wirtualna centrala jest hostowana i fizycznie znajduje się w bezpiecznym centrum danych. Wirtualna centrala łączy się przez sieć szkieletową. Co najważniejsze, wirtualna centrala oferuje dokładnie ten sam zakres funkcji, co centrala stacjonarna. Nie należy się zatem martwić, że przejście na rozwiązanie w chmurze ograniczy pole działania centrali.
Wirtualna centrala – charakterystyka
Po pierwsze, wirtualna centrala to niezawodne i bezpieczne centrum danych, które zlokalizowane jest w najlepszych lokalizacjach na świecie – w Pradze, w Bratysławie i w Londynie. Po drugie, raz podpiętą i skonfigurowaną centralę telefoniczną można stale aktualizować i dodawać do niej nowe funkcje czy certyfikaty bezpieczeństwa. Po trzecie, w przypadku skorzystania z wirtualnej centrali od zaufanego dostawcy, pomoc techniczna dostępna jest zawsze i wszędzie, przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu. Po czwarte, wirtualna centrala umożliwia stałe dołączanie do niej nowych telefonów bez konieczności wykonywania dalszych, jednorazowych inwestycji. Po piąte, serwery stosowane w wirtualnych centralach są absolutnie niezawodne i oparte na najnowszych rozwiązaniach technologicznych. Należy mieć na uwadze, że dzięki przejściu na centralę wirtualną można znacząco obniżyć koszty prowadzenia call center, ze względu na całkowite wyłączenie kosztów instalacji, konserwacji i eksploatacji centrali.
Wirtualna centrala to krok w przyszłość, który zapewni bardziej dynamiczny rozwój każdej firmie. Warto skorzystać z tego rozwiązania i przekonać się, że przejście do świata online niesie za sobą cały szereg korzyści. Jeżeli zainteresowało Cię to nowoczesne rozwiązanie przeznaczone do zdalnej pracy w call center, to koniecznie skontaktuj się ze specjalistami w dziedzinie wirtualnych centrali: https://www.daktela.com/pl/centrala-wirtualna/. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy nad systemami call center, specjaliści z Daktela byli w stanie stworzyć kompleksowe narzędzie obsługujące wirtualną centralę w niezawodny sposób. Aby przekonać się o wszystkich funkcjonalnościach tego systemu, wystarczy, że skontaktujesz się z konsultantami. Odpowiedzą Ci na wszystkie nurtujące pytania i rozwieją ewentualne wątpliwości. Już teraz rozpocznij darmowe demo i przekonaj się, dlaczego warto wybrać centralę wirtualną do zarządzania połączeniami w obrębie call center.