instagram

XXI wiek to czas, w którym w Internecie można znaleźć naprawdę wiele całkowicie bezsensownych i bezużytecznych informacji, które w żaden absolutnie sposób na pewno nigdy nam w niczym nie pomogą. Poniżej zostaną przedstawione i obalone takie właśnie fake newsy dotyczące Instagram followersów oraz ich zdobywania.

1) Instagram followers to w zasadzie nic nie znaczące osoby, tylko profile na Instagramie

Zdecydowanie jest to nieprawda. Instagram followers to dzisiaj w zasadzie najbardziej pożądane osoby. Kim one są? Otóż są to osoby obserwujące dany kanał na Instagramie. Obecność followersów ma kilka swoich naprawdę bardzo ważnych aspektów. Przede wszystkim są to osoby, które mają sporą szansę stać się przyszłymi klientami firmy. W końcu, jeśli codziennie oglądamy sweterki i stylizacje, które naprawdę nam się podobają, to w zasadzie rośnie szansa, że rzeczywiście w końcu je zakupimy.

To jednak nie koniec roli followersów. Otóż wręcz doskonale budują oni zasięg firmy. W końcu followersi rozmawiają ze swoimi znajomymi, pokazują im, co się im ostatnio podobało itp. Zasadniczo zatem zasięg marki się znacząco zwiększa.

Ponadto nikt w zasadzie nie zna algorytmów, jakimi kieruje się dokładnie Instagram likes, wybierając dla danego użytkownika tę a nie inną treść, niemniej łatwo jest zaobserwować, że w zasadzie to firmy mające więcej followersów zdecydowanie częściej się też wyświetlały.

2) Liczba Instagram followers nie ma znaczenia dla osiągów firmy

Jak już zostało to wspomniane powyżej – jak najbardziej ma i to w kilku różnych aspektach. Z jednej strony poprzez same algorytmy Instagrama nasz kanał częściej się wyświetla, z drugiej zaś poprzez fakt, że followersi w naturalny sposób przyciągają swoich znajomych.

Warto jeszcze dodać, że firmy szczególnie polują na followersów, którzy sami mają dużo swoich obserwujących.

3) Aby przyciągnąć uwagę przyszłych i obecnych Instagram followers trzeba dodawać jak najwięcej zdjęć o różnych porach

Zupełnie nie o to chodzi. Owszem duża ilość zdjęć się na pewno liczy, niemniej nie tylko. Przykładowo, jeśli o piątej rano dodamy dużo kiepskiej jakości zdjęć czy postów to efekt będzie dość marny. Udowodniono, że najlepiej jest dodawać zdjęcia w środy i w piątki. W środy najlepsza jest jedenasta, w piątek zaś 10 – 11. Zupełnie nieopłacalne jest natomiast publikowanie w niedzielę i w środku nocy.

Zdjęcia też nie mogą być byle jakie. Oczywiście nie chodzi też o to, żeby każdy był profesjonalnym fotografem, niemniej muszą one jakąś jakością się charakteryzować. Dobrym trickiem są tutaj filtry.

4) Nie ma żadnych tricków, które pomagają przyciągnąć followerów

Oczywiście, że jest i to naprawdę całe mnóstwo. Istnieją nawet specjalnie opracowane sposoby na to, aby zdobyć jak najwięcej followersów. Otóż przede wszystkim konieczne jest tutaj odpowiednie dobranie hashtagów. Same hashtagi zresztą także muszą być odpowiednio skonstruowane. Przede wszystkim istotne jest tutaj to, aby ich ilość wynosiła od 14 do 20, pierwsze odnosiły się bezpośrednio do grafiki itp.

Jest jeszcze mnóstwo innych tricków. Przykładowo można połączyć Instagram z promocją we wszystkich innym mediach, zaplanować w miarę ujednolicony system, stałe godziny emisji czegoś itp. Uwagę followersów, szczególnie tych młodych przyciągają także na pewno różnego rodzaju konkursy.

5) Followersów nie można kupić

Jak najbardziej można i to na dwa sposoby. Przede wszystkim bowiem po prostu można ich zakupić niejako od nowa. Po drugie zaś, czasem znani followersi sami proponują, że za odpowiednim wynagrodzeniem zareklamują jakoś daną firmę. Z takimi ofertami trzeba jednak uważać i na pewno należy wcześniej dokładnie zweryfikować daną osobę. Dzisiaj trzeba bowiem niestety stanowczo podkreślić jedną ważną sprawę, a mianowicie to, że spotkać się można z wieloma rodzajami oszustów oraz z osobami dość roszczeniowymi, które przykładowo wymagają gratis całego weekendu w spa w zamian za jego reklamę. Zasadniczo przed podejmowaniem się tego typu umów, należy więcej o tym poczytać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here